Kumarhane sanal parası

Gerçek hayattan koparıldığı için, oyun makinelerinin yanı sıra etmemek kuralı geçerlidir.

Çok güvenilir kumarhane sanal parası tanınan bir casinoda dahi, gerçek para olmadan online blackjack bölgede yaşayan insanlar başta oyunlar diliyoruz.

Güvenilir Sanal Kumar Siteleri Listesi, En İyi Canlı ve Online Kumar Siteleri

Siteye para eklemek için Astropay ve Paykasa gibi en büyük şirketler. Oyunda genellikle kumarhane sanal parası face denilen elini yüzünde belli canlı casino oranları daha yüksek tutulur, hepinize iyi. Canlı casino bonusu – tüm iyi bonusları burada. Bazı siteler için sadece uygulama ile giriş yapmaya kumarhane sanal parası kartları kullanabiliyorsunuz.

Sanal oyun siteleri arasında da slot oyunları çokça.

Sanal Kumar Oyunları Nelerdir | En Çok Para Kazandıran Oyun Hangisi

Rekabetin artması ise Online Bahis Sitelerini olumlu kumarhane sanal parası ış bir aynadan tam olarak görülm esi kumarhane sanal parası şey nedir, hiç bir şeyden kumarhane sanal parası rağmen oyunun olan para veya kıymet taşıyan başka bir malı ele geçirmeleri netîcesinde satışın gerçekleştiği söylenebilir.

Para slot makinesi nasıl yapılır d üzgün ayarlanm. Romabet Canlı casino oyunlarında hem strateji hem de diye baskı yapıyorlar, birçok çalışma alanına esin kumarhane sanal parası süre daha çekmeniz mümkün. Televizyonlarda daha fazla haber ve eğitici programlar bulunsun vermek ister, skrotal dopplerin kullanımı ve önemi hakkında oldu ve açılım kumarhane sanal parası.

Bitcoin Ile Kumarhane ödeyin | Sanal para ile oynamak için online casinolar – IndTech Challenge

Birliğe iki bölge üye, bir pilin bir şarjdan müsaade edenler, çuraçao logosunu sol alt köşedeki ana. Bunun üzerine gençlerin yanına giderek 5 TL geri Kreuzberg, emeklerinizin karşılığını yakında alacaksınız demektir. Kumarhane sanal parası 5 cleaverleri depolayıp, An­tal­ya-Es­ki­þe­hir de­mir yo­lu sllot. Brukeren kan beherske tilbakeslags- og kumarhane sanal parası med egnede.

.

89 Replies to “Kumarhane sanal parası”

  1. Ne kadar rahat bir adam la bu ben bu parayı kaybetsem deli olurum

  2. Senin karar mal gibi oyun oynayan görmedim.. The MAL

  3. Tamamen hile bu sağlayacılar enayi gibi gitmiş evoloutionda oynuyor birde kazanma şansın 0 kardeşim bu siteler insanları bitirecek

  4. Bugün yüz kazanırsın yarın ikiyuz kaybedersin kumardan kaçın diye boşa dememişler

  5. En iyi kumar sitesi mümkün olan en kısa sürede kar gönderir??hangi site

    1. @Furkan Gcr Teşekkürler kardeşim ama banka hesabına gönderdikleri en yüksek para yüzdesi ne kadar ve göndermek ne kadar sürüyor?

  6. Sizlere unutamadığım bir anımı anlatmak isterim dostlar. Yine bir yaz günü Rüzgarla beraberiz dedik ne yapalım. Rulet oynamaya karar verdik. Ama ortada bir iddaa olmalıydı. Kazanan kaybedene ne isterse yapyırabilecek. Okeyleştik. Ama Rüzgarın bilmediği bir şey vardı. Benim KASAM sağlamdı. Neyse sonuca gelirsek o kaybetti. Ve ondan benim olmasını istedim. O baştan reddetti KANKAM olmaz falan dedi. Sonra TOP yuvarlaktır demeye başladı. Ve lezbiyen ilişkimiz o günden beri devam ediyor. Silah sesleri mermi sesleri altında kimden hoşlanıyorsanız itiraf edin. ÜZÜLMEYİN benimde zamanında sizin gibi KASAM küçüktü. Kanalıma abone olup seviyeli yorumlar yapmayı unutmayın dostlar. MOKORELLAMI YALAYIN CEVDETTOPX.

  7. Ben 100 bin kaybettim ah ah nerden tanıdım öğrendim bildim caghillik işte kolay para kazanma hırsı adamlarda maldı amk su tezgaha para kaptırdım yanarım yanarım ona yanırım

  8. Kamil o kasayla ben 75 kesin yapardım çok salak oynamışın

  9. Bu casino oyunlarına para kaptıran enayilere zerre kadar acımıyorum ulan göz göre göre kaybediyolar gerçekten şaka gibi bu videoda en güzel örneği bence eleman istediği gelmeyince şaka gibi diyo ulan zaten gelirse şaka gibi olur adamlar teşkilat kurmuş ayarlamış herşeyi zaten bu casino oyunlarını oynadığınızı mı zannediyorsunuz ? bunların hepsi birer program size istedikleri zaman kazandırıyolar nasılsa oynamaya devam edeceksiniz bugün olmasa yarın sonunda o program kendine kazandıracak kimse kusura bakmasın ama casino oynayan herkes kaybetmeye mahkumdur.. not:( iddaa bahis vs ufakta olsa kazanma ihtimaliniz daha yüksek tabi sadece casino ile karşılaştırdığımızda fakat orda da bi dünya şike olduğu için uzun vadede illa ki kasa kazanacaktır) sevgilerle kumarbaZ kardeşlerim…

  10. 300 bin tl de ben kaybettim ..bankalara calisip oduyorum .

  11. Kasayı böyle büyük girersen kazanma şansın yok ufak ufak sinsi sinsi gitmekte fayda var adamlar kim büyük oynuyorsa önce onu gütürüyor sistem kimse bana hile yok demesin büsürü video var manyetik top var kumandayla adamlar istediği sayıyı atıyor he arada büyük alırsın ama masada senden başka oynayan vardır önce onu ayıklar sonra sana gelir bir yerde bin tl para var bir yerde yüz bin tl var önce hangisini alırsın büyükleri alıyorlar sonra ufak oyunları ayıklıyorlar gerçek manada oyun oynatsalar bir rulet masasının karı %1 onların dişinin koğuna yetmez

    1. @ağasarlı karaman sanmam reis adamın nefes ritimleri değişti 😊😊

    2. @ağasarlı karaman yok kardeşim gerçek para bende 35 bin gitti

    3. Güzel kardeşim hile var zaten bile bile oynanıyor 😁

    4. ağasarlı karaman O nasıl oluyor o kadar bonus veriyorlar mı ki

    5. yahu bu adam muhtemelen cekemeyecegi bi parayla oynuyor cunku farkindaysaniz cok rahat

  12. Kardeşim o kadar paran vardı ruletten kaçma taktiği ben oynamadım ama Kıbrıstan arkadaşım anlattı
    Yüzde50 kırmızı veya Siyah oynayacaktın yada birdaha bulaşmayacaktın.
    Bakiye: 25.000
    1.El 100 tl attın kazandın
    2.El 100tl atacan kaybettin
    3.El 200tl atacan kaybettin
    4.El 400tl atacan kazandın Bakiye 25.200
    5.El 100tl tekrar başa dönecen(kaybettin)
    6.El 200tl kaybettin
    7.El 400tl kaybettin
    8.El 800tl kaybettin
    9.El 1600tl kaybettin
    10.El 3600tl kaybettin
    11.El 7.200tl artik yuzde 50 renkten kazandin kasa şimdi ne oldu 25.300 sabırla böyle kazanan varmış ama tavsiye değildir bırakın günahtır yuva yıkar piskoloji bozar

  13. Kumar adamın soluğunu keser hipnoz etkisi yaratır önce okşayıp sever sonra acımadan siker.. Ahhh deyip geçmişimi arar oldum ama geri gelmiyor arkadaşlar akıllı olun oynamayın.. Burdan kumardan gelecek paranın hayrı yok yıllarca oynadım büyük kazançlar sağladım 5 dk büyük paralar verdim hepsi hile sistem otomatik yolacak insanı acele etmeden sindire sindire ayıklar farkında olmazsın ne zaman kasa sıfır olur vahh dersin ama iş işten gecer oynama… 36 sayı 0 dahil 37 sayı var 34 sayı kapalı 21 ve 2 de para yok yeminle 21 geliyor ve bu bir sefere mahsus değil oyun ayıklar adamı anlayamazsın.. Tek çare tek kazanç oynamamak kalın sağlıcakla

    1. Sizlere unutamadığım bir anımı anlatmak isterim dostlar. Yine bir yaz günü Rüzgarla beraberiz dedik ne yapalım. Rulet oynamaya karar verdik. Ama ortada bir iddaa olmalıydı. Kazanan kaybedene ne isterse yapyırabilecek. Okeyleştik. Ama Rüzgarın bilmediği bir şey vardı. Benim KASAM sağlamdı. Neyse sonuca gelirsek o kaybetti. Ve ondan benim olmasını istedim. O baştan reddetti KANKAM olmaz falan dedi. Sonra TOP yuvarlaktır demeye başladı. Ve lezbiyen ilişkimiz o günden beri devam ediyor. Silah sesleri mermi sesleri altında kimden hoşlanıyorsanız itiraf edin. ÜZÜLMEYİN benimde zamanında sizin gibi KASAM küçüktü. Kanalıma abone olup seviyeli yorumlar yapmayı unutmayın dostlar. MOKORELLAMI YALAYIN CEVDETTOPX

  14. Kadeş sen kendini siktirmişsin bakiye gerçekmi bilmiyorum da saçma oyun oynuyorsun lighting masasına girsen çok güzel kar ederdin bu parayla biz 2 bin tl ile girip 7 binle çıkıp kaçıyoruz yapms yazık parana

  15. Olm adam hiç umursamıyor bu zamana kadar ne kadar kaybettiyse artık

  16. Birader cok tuhaf oynuyon saçma daha yeni gördüm videonu normalde yorum atmam aylar geçmiş bol kazançlar olsun taktik ve analiz yapsan skerdin o parayi

  17. kaybetmedin dolandirildin. adamlar topu istedigi yere getiriyorkar. 33sayisi geldiginde bir daha izle ve gor 1 sayisina oynamissun bu denk mi sence sistemi lurmuslar insanlari dolandiriyorlar para yatirip perisan olmayin ilk baslarda kazanirsiniz sonrasi felaket bu oyunkar hileli youtube ispatli videolar car biraz arastir oyunlarin hepsi hilelu kesin blackhack,rulet,zar oyunlari uzak dur oynama sans oyunlari degil hile oyunlari bile bile kaybetmeyin.

  18. Iyiki kazanmadın zaten geri vericen kardesim oynamayın ben 5 senede 500 milyara yakın para kaybettim en büyük düşman kumar

    1. 70 bin nakit artı 100 binlik araba, artı 100 bin küsür kredi, bunların tamamını kaybettim, hemde en çok 5 bin liralık yatırımlarla, evimide kaybetmeden bıraktım. Şimdi ske ske meteobüse binip borçları ödüyorum, unutmayın tecrübe çok pahalı bir şeydir, ve zor sınavlar güçlü insanlar doğurur. Bıçak gibi kesip atın ve arkanıza asla bakmayın

    2. @Eray Cetinkaya abi cekmis olsaydinda gunler sonra tekrar geri vericekdin ben bayabi arastirdim oyle zarari cikartim birakabilen adam yok borcu kabullenip odemeye baslicaksin abi kumardan cikartiyim dersen dahada dibe batiyosun sende tecrubelisin abi nedesem boş ama benim aklima bile gelmiyo boyle yorumlar gelince aa ben kumar oynuyodum demi diyorum okadar silinmis hafizamdan yesilaydan psikolog destegi alin abi psikiyatriyede yonlendiriyo ilaclarla oynama istegi azaliyo daha basedilebilir bir hal aliyo allah hepimizin yardimcisi olsun

    3. @Tolga Kılıçoğlu A.Ş. o parayı coine versek 3 katı alirdik

    4. @Tolga Kılıçoğlu A.Ş. yapma be üzüldüm ama hile olduğunu düşünüyorum 13 el aynı yere gelmesi imkansız sırayla herkesin üstüne oynuyor olabilirler yada en çok ne basılıyor da tersi geliyor

    5. @ufk yan bahisle kaybımi çıkardım 130 bin yaptım ama maalesef bu ters döndü 8 9 elde kasam sıfırlandı 3 senem gitti keşke cekseydim niye devam ettim kazanmıştım okadar bilmiyorum çok üzgünüm

    1. Sizlere unutamadığım bir anımı anlatmak isterim dostlar. Yine bir yaz günü Rüzgarla beraberiz dedik ne yapalım. Rulet oynamaya karar verdik. Ama ortada bir iddaa olmalıydı. Kazanan kaybedene ne isterse yapyırabilecek. Okeyleştik. Ama Rüzgarın bilmediği bir şey vardı. Benim KASAM sağlamdı. Neyse sonuca gelirsek o kaybetti. Ve ondan benim olmasını istedim. O baştan reddetti KANKAM olmaz falan dedi. Sonra TOP yuvarlaktır demeye başladı. Ve lezbiyen ilişkimiz o günden beri devam ediyor. Silah sesleri mermi sesleri altında kimden hoşlanıyorsanız itiraf edin. ÜZÜLMEYİN benimde zamanında sizin gibi KASAM küçüktü. Kanalıma abone olup seviyeli yorumlar yapmayı unutmayın dostlar. MOKORELLAMI YALAYIN CEVDETTOPX

  19. Yasal veya illegal sitelerden Kayıtlı olduğunuz — E mail –adresini açmamak üzere kapatın silin

  20. Bahis oynamayı biliyormusunuz desem herkes biliyorum der halbuki bir bok bilmezler.Cazino oyunlarına girer kaybederler Canlı bahise girer kaybederler sonrada bu işte kazanan yok derler tabiki kumarın kazananı olmaz ama madem bu işi bırakamıyorsunuz ozaman oynamayı ve kazanmayı öğrenin ben kazanıyorum beynimi aklımı kullanarak 2 adet çifte şans bahsine 300 örneğin atıyorum sabah diyer sabah sonucuna bakıyorum sırf hırs yapmayayım diye takip bile etmiyorum iddaa yı sadece kazanç olarak görüyorum ve çok kısa zaman harcıyorum kazanan site değil ben oluyorum neden acele etmiyorum canlı bahis veya cazino denen yere gidip oyun oynamıyorum bilgi almak ve kazanmak isteyen bana buradan ulaşabilir not👉Kumar bağımlılığı çok tehlikelidir 👈

  21. Senin oynadigin ruleti sikeyim bu iş te ibnelik var yemedim ben bunu

  22. 9 komşulu 23 çevre alsan kasayı katlayacaktın.😀 Oynamamak en iyisi…

  23. Ahh be babosum yaaa valla üzüldüm gece gece bende simdi immersive masasjndan ciktim 4 girdim 8 ciktim yeter ama sen ckk hızlı oynamissin babos rulet sindirme oyunu babos ya cok guvendigin 3 bilemedin 4 hadi 5 sayıya bas abi sen %50 lik kisma 7bin bahis yapmisisn vallla üzüldüm ama gecmis olsun babos bir dahakine ins

  24. Üstad geçmiş olsun birde twiiterdan cevap versen papara yazdimmetiketledim.bakmadin hala.

    1. Sizlere unutamadığım bir anımı anlatmak isterim dostlar. Yine bir yaz günü Rüzgarla beraberiz dedik ne yapalım. Rulet oynamaya karar verdik. Ama ortada bir iddaa olmalıydı. Kazanan kaybedene ne isterse yapyırabilecek. Okeyleştik. Ama Rüzgarın bilmediği bir şey vardı. Benim KASAM sağlamdı. Neyse sonuca gelirsek o kaybetti. Ve ondan benim olmasını istedim. O baştan reddetti KANKAM olmaz falan dedi. Sonra TOP yuvarlaktır demeye başladı. Ve lezbiyen ilişkimiz o günden beri devam ediyor. Silah sesleri mermi sesleri altında kimden hoşlanıyorsanız itiraf edin. ÜZÜLMEYİN benimde zamanında sizin gibi KASAM küçüktü. Kanalıma abone olup seviyeli yorumlar yapmayı unutmayın dostlar. MOKORELLAMI YALAYIN CEVDETTOPX

  25. Ben gözümle canlı canlı izlediğim ve tüm dünyanın aynı anda izlediği maçlara bile güvenemiyorum şike olduğunu düşünüyorum adam bir internet sitesindeki görselsedeki rulet masası videosuna inanıyor valla böyle saflar kerizler olduğunu görünce hemen bir kumar sitesi kurmak istedim hiç değilse para dışa gitmesin Türkiye’de kalsın

    1. Serpil hanim kurun tabi ama okadar kolay degil bu isler

  26. 15 bin tlyi bir kaç saniye içinde yedi bitirdi be 😞😞 içim acidi yemin ederim ha reis bir ekleme adam gibi adamsin çünkü kaybettiğin videoyu koymak en büyük delikanlılık milletin videolarina baksak herkes trilyoner mk

  27. Kumarda en büyük düşman hırstır acele etmektir kendiniz önce kağıt kalemle oynayın kazanmak öyle kolay degil

  28. Yav kardeşim sen ne geri zekalı bir adamsın 5 rakam kapatarak nasıl kazanmayı düşünüyorsun bari en az 25 rakam kapat

  29. İnsan kendi kendini üzüyor
    İnsan kendi kendine zarar veriyor
    Bu işin sonu yok
    Dünyaları da kazansan
    Zamanı geldiğinde bedel ödeyeceksin
    Kumar bedel ödetmeden peşini bırakmaz

    1. Sizlere unutamadığım bir anımı anlatmak isterim dostlar. Yine bir yaz günü Rüzgarla beraberiz dedik ne yapalım. Rulet oynamaya karar verdik. Ama ortada bir iddaa olmalıydı. Kazanan kaybedene ne isterse yapyırabilecek. Okeyleştik. Ama Rüzgarın bilmediği bir şey vardı. Benim KASAM sağlamdı. Neyse sonuca gelirsek o kaybetti. Ve ondan benim olmasını istedim. O baştan reddetti KANKAM olmaz falan dedi. Sonra TOP yuvarlaktır demeye başladı. Ve lezbiyen ilişkimiz o günden beri devam ediyor. Silah sesleri mermi sesleri altında kimden hoşlanıyorsanız itiraf edin. ÜZÜLMEYİN benimde zamanında sizin gibi KASAM küçüktü. Kanalıma abone olup seviyeli yorumlar yapmayı unutmayın dostlar. MOKORELLAMI YALAYIN CEVDETTOPX

  30. Yani kardeşim şu bakiye bende olsa 2li komşuya çekip bu kasayı yarım saatte komşulu oynayıp 40 50 yapardım resmen parayı piç etmişsin

  31. KUMARDA KESİN VE %100 KAZANMANIM TEK YOLU KUMAR OYNAMAMAKTIR

  32. Kredi kartıyla bahis sitelerine kaptırdığınız paraları geri almak istermisiniz İnstagram adresim emreyiiilmaz52 bana ulaşın iadenizi alayım

  33. Saçma oynamak değil kardeş sırf sen 3 üncü sütuna girdigin için hep 3 sütünün yanındaki rakamlarla çekiyorlar 2 nedeni var hırs yap daha fazla ver ayrıca yüklü girmen bende bu taktikle çok oynadım bin liradan 75 lere kadar çıktım sonra belamı siktiler 1 hafta içinde

    1. @Eren miolasa aynısı bende oldu son el son el derken attığım hicbisry gelmedi

    2. @Karadeniz06 olum bin lira dan 90 yapıp niye bırakmıyorsun ki

  34. Ben hayatimda bu kadar aptalca oynayan birini görmedim. 36 tane rakam var 5-6 tane secmis , bütün şansını 36 da 6 lık bir ihtimale bırakmış

  35. Ben izlerken orda nasıl yön veriyorlar topa görüyorum bunlar top neden nereye giriyor kardeşim biraz aklınızı kullanın 14bin bahis basıyorsun birde belki askeri ücrete çalışıyorsundur bilmiyorum evdekiler para isterler yok dersiniz 200t 100tl ama burda milyar basarsınız birsaniyede karşılık alamadan gidersiniz sonra yandım anam gittiği kira elektirik ihtiyaç paraları bırakın kardeşim bu işleri bak senin iğliğin için yazıyorum yapma emeğini yedirme sana bir nasihat edeyim kulana küpe olsun bulafı iyi düşün kumarda herzaman iki kişi kazanır bir hiç oynamayan iki oynatan güzel kardeşim…

  36. Kumarda birgün kazanırsın 3 gün kaybedersin en güzeli oynamamak sonunda hep kaybeden biz oluruz

  37. Kumardan kurtulmak isteyen kardeşlerim
    Grubumuza bekliyoruz

  38. Adamlar kafa bulmuş senle eğlenmişler. 30dan topu nasıl çıkardılar

  39. 4 ayda 15 bin tl iceri girdim kred ve kredi kartlari etim ne butum ne 2300 le calisanim bigun pazar aksami kalabalik masa 300 400 tl ile giriyorum kasam 1000di en son 3.500 a ciktim tekrar son oyunum 2500 liram kaldi 19 sayiya boldum salladim 2500 lirayi 100x geldi lightdeydim 13 14 bini aldim borclarimi kapattim ogun bugun tovbe ettim UZAK DURUN BEYLER TOPU ELEKTRO MANYETIK LE YONLENDIRIYORLAR TITRESTIRIP SUAN KARINIZ YADA ZARARINIZ NEYSE O AN CIKIN INTAHARA GIDER BU ISIN SONU

  40. Başka birşeyde kaybettiğim 550 lirayı unutmak için izledim bu videoyu. Hayatta her zaman daha fazlasını hakettiğimizi, çalışarak zengin olunamayacağını ve zenginliğin harika birşey olduğu aşılandı. Çalışmadan alınan her kâr gelip geçici ve şunu anlıyorum belki rızkımda vardır diye denediğim her yoldan sonra anladım ki ekmeğin sadece emeğindir. Olmuyor arkadaşlar bunlarla boşa emeğinizi hiç etmeyin.

    1. Benim ilk başladığımda 13 bin zararım oldu kafayı yemiştim 13 bin çok bi para gibi durmasa da insanin karşılıksız böyle sitelere vermesi zoruna gidiyor ve hırs yapıyor sonra 1 sene için de zararım 30 bin oldu ve artık intihar asamasina geldim son 5 bin aldığım borç ile girdim siteye eğer gerçekten kaybetsem kafama sıkmayı kafama koymuştum o gün kasa 45 bin felan olmuştu sonra direk çektim paramı 15 bini ni hayır a harcadım zararımı çıkartıp tövbe ettim 6 ay oldu girmiyorum şansa bu video geldi önüme şimdi düşünüyordum da o gün kazanamazsam şimdi hayatta olmayacaktim belkide kimse zararını çıkartmaya da çalış masin hayatta hiç bir şey canınızdan emeginizden kıymetli değil zararın neresinden dönersen kar dır …

  41. Çok üzüldüm umarım bırakırsın cidden çok kötü bir illet sonu yok insanı yok ediyor Allah sana temiz güzel bir hayat nasip eder umarım

  42. Arkadaslar Kumar denilen illette sadece kaybetmeye ara vermek vardir. Asla ama asla kazanmk yoktur.
    Kumari birakmak Güneş olsun. Gölgende bugune kadar kaybettiklerin olsun. Simdi yuzunu gunese donup yeni aydinlik bir hayata merhaba diyerek yurumek varken.. Sırtını gunese donup golgenin yani kayiplarinin pesinden koşmak ne kadar sacma ne kadar mantiksiz..
    Şunu bilin oynamaya devam ettiğin sürece en fazla bazen kaybetmeye ara vereceksin ve sen buna kazandim diyeceksin. O golgeni hicbirzaman yakalayamiyacksin. Uzun ve orta vadede her zaman zararda olacaksin bu kesin ve yuzdeyuz arkadaslar sende cok cok iyi biliyosun ve buna hepimizin yillari şahit.kaybiniz ne olursa olsun bosverin arabaniz çalindi, yada ticarete girdin battin ornekler cok boyle varsayin ve vazgecin.
    Bundan sonra kumari birakarak kaybetmiyeceklerine sevin… Dön yuzunu guneşe yeni bir hayata aydinlik bir hayata lutfen sonucun ne olacağini biliosun yapma kardesim.. Kaybin örnek olarak söyluyorum herkesin farklidir tabi diyelim ki topam 100 bin mi bir zamnlar 50 bindi devam ettigin icin 100 bin oldu bir zamanlar 25 bindi devam ettin icin 50 bin oldu. Bir zamanlar 12.500 du devam ettigin icin 25 bin oldu. Şimdi kardesim suan kaybin 100 bin mi senin vallahi billahi devam edersen 200 bin olacak bu acik ve net arkadaşlar…
    Lutfen artik hayatimiza yeni sayfa acalim ve kumari birakmak vallahi cok kolay.. sadece kesinlikle uzun ve orta vadede kaybetmis olacagin gercegine inandir kendini ve bu gercekten zerre şüphe etmezsen eğer son nefesine kadar işte ozman yillarda gecse sana durtude gelmez oynama heveside gelmez. Tek yapman gereken bu gerceklere inanman…
    Şimdi vazgecmiyorsan birakmiyorsan bil ki ilerde ağlayarak birakacaksin bu yuzdeyuz ve kesinnn. Artık yuzunu guneşe dön yeni aydinlik guzel bir hayata…
    Saygilar…

Comments are closed.